Blackburn Rovers - Rovers Aussie Tour CONFIRMED!!!!
UK time is: 11:01:57
Vital Login
Social Login

Choose your club

Other Sites

Network Navigation

Vital Partners

'If It's Football, It's Vital'

Rovers Aussie Tour CONFIRMED!!!!

The all but confirmed story, is now confirmed!!!!

Blackburn Rovers, along with Rangers FC and AEK Athens ( who replaced Boca Juniors), will be competing against Sydney FC in 3 double header encounters at the Sydney Football Stadium

The games will be held on Sunday, July the 25th, Wednesday July 28th and Saturday July 31st (all Sydney dates). The draw will be provided tomorrow, with Sunday possibly being 2 day games, Wednesday being an evening double header and Saturday up for grabs!

So there you have it, Sas promised to deliver, and here it is!

Looking forward to see the boys for the first time ever!!



EDIT-

Cheers to Garth Friel from Sportinglife for putting this up on the Live transfer link section

0927: Although it's not a transfer line, I'm going to let Tony Sassine's email in due to the fact it mentions Rangers.

He says: "The mighty Blackburn Rovers will be travelling to Sydney, with the 4 team tournament booked in for July 25 through to July 31, with AEK Athens joining Blackburn, Rangers and Sydney FC after Boca Juniors pulled out of the Sydney tour - Good Times!"

http://www.sportinglife.com/football/transfer_centre/index_wk.html

:D




Use your social login to comment on front page articles. Login using you Facebook, Twitter, Google or LinkedIn accounts and have your say!



Click here to join in the debate on the club forum.

The Journalist

Writer: Sasman! Mail feedback, articles or suggestions

Date:Thursday June 3 2010

Time: 6:01AM

Your Comments (oldest first)

Change to most recent first
WOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
sasman
Report Abuse
03/06/2010 06:03:00

WOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOO!!!! Awesome absolutely awesome!!!! This is almost unbelievable!! So thrilled. I will be at all the games mate. No doubt!!!
oziroversfan
Report Abuse
03/06/2010 07:16:00

Will be the first time for me too! But the wife will can the O/S trip with my brother next year for sure. :( But oh well, Rovers are coming to Sydney!! Rovers are coming to Sydney!!
oziroversfan
Report Abuse
03/06/2010 07:19:00

kinda hope they dont charge over the top though!!! like i couldnt care less bout the other game, i just wanna see my ROvers!!!
sasman
Report Abuse
03/06/2010 07:42:00

I'm the same no real interest in the other games! But I think they will be quite resonable with price. Not that it really matters though! cause ( sing it ) "Rovers are coming to Sydney"
oziroversfan
Report Abuse
03/06/2010 07:46:00

mate for those 7 days...wow...im going to email rovers now, wanna see if they will be holding in open training sessions and so on....gotta feeling i might be "sick" for a couple of days :D
sasman
Report Abuse
03/06/2010 08:42:00

Haha. Me too! Be sure to let me know if they do please mate! Would be much appreciated!!
oziroversfan
Report Abuse
03/06/2010 08:53:00

lol 1 minute of fame much? (see edit) lol
sasman
Report Abuse
03/06/2010 09:39:00

Hehe. Nice. :)
oziroversfan
Report Abuse
03/06/2010 10:15:00

This is just awesome news, but can we have them back please guys? I am not gonna be pleased if you start kidnapping players!!!
Mikey Delap
Report Abuse
03/06/2010 10:17:00

i might keep emo......and maybe givet...bennipoo wont be too happy with that :D.....or how about, Keith Andrews and Jason Roberts mysteriouslly dissapear?
sasman
Report Abuse
03/06/2010 10:31:00

Hell Yeah Hell Yeah Hell Yeah! See you boys there...
AdlRovers
Report Abuse
03/06/2010 12:01:00

I say we keep Big Sam to coach the national team!
oziroversfan
Report Abuse
03/06/2010 12:11:00

Sas.. try and set some kind of snake on Andrews...
rover23
Report Abuse
03/06/2010 12:19:00

Nice congrats to the Aussie Rovers :D Also SAS I have not forgotten, my world cup team info will be with you tonight :D. When I say tonight I mean UK time so that will be god knows what time in the morning for you haha.
fransavarese
Report Abuse
03/06/2010 12:24:00

thats cheating mate! lol....i expect it by 9am, on my front desk, and thats Sydney time! lol
sasman
Report Abuse
03/06/2010 14:14:00

Oi get your hands off my tramp Sas!!!! Well happy for you getting to see them!! ;D
bennipoo
Report Abuse
03/06/2010 15:10:00

good to hear this confirmed... hope all goes well and next time they come to perth
retroflair31
Report Abuse
03/06/2010 16:57:00

Smashing news!! much better than a few pointless friendlies. Hopefully get on the TV over here in the UK as well so we can see Rovers win something.
ITSALLROVER
Report Abuse
03/06/2010 17:26:00

Sas any chance of you getting a spot in the Sydney FC side and crunching Andrews in a "mistimed tackle"?
Mikey Delap
Report Abuse
03/06/2010 17:38:00

ozi! mate i know your new here, and my aussie buddy, but we cant post links to streams, will get us into trouble!, il try to edit it but i dont think i can, power goes to you delap!!!! Ah delap, i think i probably have a better chance making the Rangers outfit lol.... why would they go to perth lolll
sasman
Report Abuse
04/06/2010 00:14:00

Guys i am so sorry i didn't know. I really didnt. My sincere apologies.
oziroversfan
Report Abuse
04/06/2010 03:47:00

all good mate, the fine is in the mail on the way to your house....dont ask how i know your address, i just do heheehe....all good, i cant actually edit the comment, im sure delap will when he gets the chance. also, send me an email, i have a few questions to ask you for one of our segements on the site, tonysassine2194@hotmail.com
sasman
Report Abuse
04/06/2010 04:50:00

Going to all three games! Got to get some Blackburn rovers merchandise
wllx91
Report Abuse
04/06/2010 05:07:00

good work guys, ozi consider your comment removed... you'll get us into ttrouble if we leave that on there ;)
Mikey Delap
Report Abuse
04/06/2010 08:31:00

Don't worry about it tho Ozi, easily removed... I made that mistake once!
Mikey Delap
Report Abuse
04/06/2010 08:35:00

Thanks heaps guys, My apologies once again.
oziroversfan
Report Abuse
04/06/2010 23:02:00

 

Have Your Say

Log in...
with your social network     OR     with your Vital account

Recent Blackburn Rovers Articles

King Set For Rovers Exit (Thursday May 28 2015)

Striker Linked With Bournemouth (Sunday May 24 2015)

Scotland Omit Rovers Duo (Wednesday May 20 2015)

Where Does The Time Go!! (Wednesday May 20 2015)

Retained List Confirmed (Saturday May 16 2015)

Pre-Season Plans Revealed (Saturday May 16 2015)

Archived Blackburn Rovers Articles

List All Vital Blackburn Articles
Have your say
Click here to suggest an article
Click here to suggest a poll
ScoopDragon Publishing Entire League Network of Sites

Vital Members League (view all)

1. Walker 14
2. rover50 7
3. dallydally 6
4. rovers2011 5
5. Sasman! 2
6. roverjoy 2
7. marshinrover 1
8. Adrian Daykin 1

League Results (view all)

League Table (view table)

Team P W D L GD Pts
6. Ipswich 46 22 12 12 18 78
7. Wolves 46 22 12 12 14 78
8. Derby County 46 21 14 11 29 77
9. Blackburn 46 17 16 13 7 67
10. Birmingham 46 16 15 15 -10 63
11. Cardiff 46 16 14 16 -4 62
12. Charlton 46 14 18 14 -6 60

Breaking League News

City Promotion Earns Hamilton A Bonus
Norwich : 28/05/2015 10:00:01
RUFC - A Look Back At Last Season - Pre-season
Rotherham : 28/05/2015 09:09:00
City And Celtic Target Winger
Norwich : 28/05/2015 07:53:01
King set for Dean Court arrival
Bournemouth : 28/05/2015 07:52:00
Only 17 Wembley Arrests, Police Say
Norwich : 28/05/2015 07:44:00

Current Site Poll (view all polls)

Ipswich MotM
Suggested By:  Site Staff
Raya Martin 9%
Henley 0%
Lenihan 35%
Spurr 0%
Olsson 0%
Williamson 0%
Dunn 23%
Conway 29%
Evans 0%
Rhodes 2%
Gestede 0%
Sub - King 0%
Sub - Marshall 2%